Her kan du selv bestille din Flextur. Er du visiteret til handicapkørsel, er det også muligt for dig at bestille det via app'en. Du får oplyst afhentningstidspunkt samt prisen for din kørsel, når du bestiller. Du skal være oprettet som kunde for at kunne bruge app'en.
Læs mere her:
Hvis du har behov for at klage
Hvis du har kørt med Flextrafik, og har oplevet uhensigtsmæssig kørsel, fx for høj fart, uopmærksom kørsel, manglende fastspænding eller lignende, opfordrer vi dig til at klage over kørslen.
Hvis du bor i Region Midtjylland, skal du sende en mail til hovedpostkasse@ph.rm.dk. Du får svar i din digitale post.
Hvis du bor i Region Nordjylland, kan du på www.rn/patientbefordring vælge "Klage- og erstatningsmuligheder". Her vælger du "Ønsker du at klage over Flextaxa", hvor der kommer link til et skema.
Alternativt kan man sende et almindeligt brev til:
Regionshuset
Kontoret for patientbefordring
Niels Bohrs Vej 30
9220 Aalborg Øst
Hvis du bor i region Region Syddanmark, skal du sende en mail til flexklager@sydtrafik.dk, hvis du bor i Sønderjylland, eller flextrafik@fynbus.dk, hvis du bor på Fyn.
Alle klager skal indeholde:
- Navn
- CPR-nr.
- Dato for hændelsen
- Kørsel fra/til
- Beskrivelse af hændelsen
Vestdansk Center for Rygmarvsskade vil gerne støtte op om klagerne og følge regionernes behandling af dem, hvorfor vi gerne vil have en kopi af din klage. Det kan gøres ved at sætte he.midt.vcr.@rm.dk cc på mail (Region Midtjylland og Region Syddanmark) eller ved at kopiere skemaet/brevet til Region Nordjylland og sende det på mail.